Aragorn's place

srijeda, 24.01.2007.

VELIKA ZVIJERKA

Gledam sinoć ovoj svoj blog i sve mi nešto čudno. Brojčanik se vrti puno brže nego inače, komentara je puno više i kontam si kaj se događa… Kad tamo – osvanuh na naslovnici bloga! Hmm dobar feeling ali unatoč tome i dalje sam ja onaj stari; iako je dobar taj Warholovski feeling.
Čudno je to što sam dospio na naslovnicu samo zbog jedne svoje karakteristike koja mi je u životu pričinjavala podosta poteškoća, koja je sastavni dio mene, koju sam uvelike prevladao, stavio pod kontrolu…
A s druge strane, što je tu čudno? U svim tekstovima sam ja, ja. I ne sramim se samog sebe!

- 22:04 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
O onome kaj mi padne na pamet - možda bude interesantno nekome , drugima garantiram čistu dosadu ;)

Reci mi privatno



Nekaj o meni

- godine: 28
- spol: m
- single
- možeš me naći: na gradilištu, doma, na kavi,....
- slušam: Elvis...dugo ništa...Zeppelin, Straits, Queen....ima toga još
- vozim: malog sa mfrknu, ostao samo službeni novitet
- sviram: gitara
- čitam: BRZO