Aragorn's place

ponedjeljak, 08.01.2007.

VAMPIRI

ne, neću o vampirima koji sišu krv, koje ubija glogov kolac i slično....prvo, ne vjerujem u takve stvari; drugo, ne znam kaj bi s njima. No o vampirima hoću - tak sam nazvao neke ljude...
Bio na cugi s jednom curom i udavi me ona sa svojom bivšom vezom - dogodilo mi se ovo previše puta u životu! Valjda sam pogodan za glumit najbolju prijateljicu. Uglavnom, spika ona, spika, komentiram ja svoje ,ona svoje....a ja se osjećam sve neugodnije, živčanije i slično. Na karju sam bio kao iscijeđen limun, kao da me je kompletnog posisala (ne, ne radi se o onom ugodnom sisanju...), izvukla iz mene elan, snagu, volju...
Eto, takve ljude ja zovem vampirima.
Imate slična iskustva?

Btw, unatoč tome mala je ostavila dobar dojam....no više ne bude sisala smijeh

- 22:42 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
O onome kaj mi padne na pamet - možda bude interesantno nekome , drugima garantiram čistu dosadu ;)

Reci mi privatno



Nekaj o meni

- godine: 28
- spol: m
- single
- možeš me naći: na gradilištu, doma, na kavi,....
- slušam: Elvis...dugo ništa...Zeppelin, Straits, Queen....ima toga još
- vozim: malog sa mfrknu, ostao samo službeni novitet
- sviram: gitara
- čitam: BRZO