Aragorn's place

srijeda, 15.03.2006.

Najseksipilnija hrvatica

Evo, bolestan kao pas ležim pret tv-om i gledam RTL i svakodnevno prisutnu Sanju. Ne znam kako je ime temi jer sa mse kasno ubacio no pričaju o izborima ljepote i izboru za najseksipilniju hrvaticu. Emisija nije ništa posebno - limunada; pa zašto onda pišem o njoj?!
Pojavio se tip iz Globusa koji je organizirao izbor i objavio listu. I ne, neću o pobjednici - nju i tako svi opisuju i spominju; bilo po filmići, bilo po pjesmama, bilo po skandalima - ja ću o jednoj drugoj, do sada ne baš toliko razvikanoj mladoj dami. Ovo dami mislim iskreno!!
Dakle, čita tip redoslijed i veli: "Treće mjesto je osvojila MILA HORVAT"
Lupino i Kuljiš otvorili oči i vele "nemam poj'ma tko to je"
E pa ja znam! Cura je trenutno voditeljica emisije "Dobro jutro Hrvatska", a prije je radila kao novinar u redakciji iste. Kao novinarku s am je i upoznao! Bilo je to jedno jutro u zagrebačkoj gimnaziji gdje sam služio civilku, a koju je ona i sam pohađala. Došla je sa ekipom snimiti prilog o Božićnom sajmu u školi te smo se tako upoznali. Kratak susret, par razmijenjenih riječi i to je to - sumnjam da se ona sjeća toga. No ja se, priznajem, sjećam.
Malo koja cura je ostavila takav dojam na mene! Elegantno obučena u skladu sa poslom koji obavlja, uredne plave kose koja joj je prirodno padala, stav kakav bi poželio kod svake cure i osmjeh....osmjeh o kojemsam do tad mogao samo sanjati. No ne radi se samo o njenim fizičkim atributima koje su očito prepoznali i drugi - cura je jednostavno zračila. Rukovanje s njom nije odavalo dojam neke bezlične osobe (znate ono kad nekome pružite ruku a ono osjetite mlohavost?) čak naprotiv - stisak baš onakav kakv bi trebao biti. Jednako tako kroz par tema koje smo brzinski dotakli primjettih da cura nije neka praznoglava TV voditeljica već žena sa stavom no ne s onim koji gazi po ljudima već da zna gdje stoji i kuda želi ići.
Uglavnom, ona je jedna od onih osoba koje sam upoznao i koje su me se zaista dojmile.
Nije da je idealiziram - ja zapravo ne znam ništa o njoj - ali prvi dojam, koji je meni osobito bitan, je bio i više nego pozitivan.

- 18:46 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
O onome kaj mi padne na pamet - možda bude interesantno nekome , drugima garantiram čistu dosadu ;)

Reci mi privatno



Nekaj o meni

- godine: 28
- spol: m
- single
- možeš me naći: na gradilištu, doma, na kavi,....
- slušam: Elvis...dugo ništa...Zeppelin, Straits, Queen....ima toga još
- vozim: malog sa mfrknu, ostao samo službeni novitet
- sviram: gitara
- čitam: BRZO