Aragorn's place

utorak, 14.03.2006.

Blog mala...

Dakle, cura napisala blog, zbog bloga dobila opomenu pred isključenje iz škole, mala otišla izrezati žile zbog toga i nastala cijela halabuka. Prvo da se zatire djetetova sloboda, pa da joj je ugroženo zdravlje, a sada i da se svima nama usteže sloboda govora!!! Da vas čujem sad sa "bravo Aragorne!!!" - pišim vas vrit!!! Nije to moje mišljenje. MOje slijedi....
Kako to da se nitko nije zapitao zašto je mala zaista išla rezati žile i zašto je uopće dobila opomenu pred isključenje iz škole?!
Rezanje žila....cura je sam izjavila u Jutarnjem da nije to napravila zbog opomene već zato kaj nije htjela da sadržaj njenog bloga vide roditelji! Dakle svašta, ako ja ovdje baljezgam gluposti (dobro, nađe se tu i tamo koja pametna) onda su te moje gluposti dane na uvid svima - cijelome svijetu. Dakle i mojim starcima ako svrate ovdje; što će reči da je plitko objašnjenje koje je cura dala. No budući ona ima godina koliko ima neću joj zamjeriti...
Opomena...zašto ta opomena?! malo sam švrljao bespućima bloga ovih dana i pokušao poloviti kaj tko piše o ovoj temi.. Čini mi se da sam saznao podosta toga i povezao s onime kaj se napisalo u medijima. Dakle, cura je na blogu izvrijeđala neke svoje profesore ali i učenike škole. Vjerojatno vrlo gnjusno jer sam naišao na dosta blogova srednjoškolaca koji pišu svakavim riječnikom. Eh sad...kako je bilo tim učenicima koji su pročitali to o sebi na njenom blogu?! - pročitali su i drugi u školi vjerojatno. I sam znam, a znate vjerojatno i vi, koliko stvari utječe na samopoštovanje u pubertetu...ono kaj me sad ne ferma ni 5% onda mi je bio velik i značajan životni problem, a tako je vjerojatno i danas. Dakle, kad te netko ocrni pred čitavom školom onda ti nije baš lako doći u školu idući dan (nažalost, vjerojatno je tako i ovoj maloj sada). Svi već kužite na kaj aludiram. Po meni se ne radi ovdje o slobodi govora, već se radi o zlouporabi iste. Jer svaka sloboda ujedno podrazumijeva i odgovornosti - i prema sebi ali i prema drugima. Ako "upotreba" moje slobode ujedno znači atak na neku drugu osobu onda uopće nije važna ta moja sloboda - važna je posljedica; napad na nekog drugog. Niti jedan djelić moje slobode ne podrazumijeva moje pravo da nekome drugome oduzmem dio njegove slobode, njegovog dostojanstava, da ga na bilo koji naćin povrijedim u njegovoj slobodi, stavu, vrijednosti...


update: pogledajte i ovo na tu temu

- 21:44 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
O onome kaj mi padne na pamet - možda bude interesantno nekome , drugima garantiram čistu dosadu ;)

Reci mi privatno



Nekaj o meni

- godine: 28
- spol: m
- single
- možeš me naći: na gradilištu, doma, na kavi,....
- slušam: Elvis...dugo ništa...Zeppelin, Straits, Queen....ima toga još
- vozim: malog sa mfrknu, ostao samo službeni novitet
- sviram: gitara
- čitam: BRZO