subota, 31.12.2016.

Party outfit ideas - Red set with bugs

Moj posljednji prijedlog za proslavu nove godine je pomalo luckast - brokatni set koji se sastoji od bomber jakne i minice punog kruga, neobičnog zaigranog brokata s uzorkom muha. Ovaj set odlučila sam iskombinirati sa jednostavnom i uvijek efektnom crnom dolčevitom, crnim grilonkama punim zlatnih niti, retro cipelama i popularnim chokerom u nešto drugačijoj izvedbi. Elegantna i živahna kombinacija za isticanje u gomili.

bomber jakna i suknja (set) - METISU (link na proizvod)
dolčevita - Tenezis
choker - H&M
najlonke - Emilio Cavallini
cipele - Miss Guided

B.

SAM_2470a

SAM_2505

SAM_2517

SAM_2480

SAM_2490a

- 15:38 - Komentiraj (0) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.