petak, 30.12.2016.

Party outfit ideas - Blue Dress

Donosim vam drugu kombinaciju za proslavu Nove godine. Odabrala sam ugodnu midi haljinu jednostavnog, no vrlo zanimljivog kroja. Materijal je mekan i udoban, tamnoplave boje sa tankim bijelim prugicama. Za svečaniji izgled iskombinirala sam je sa najlonkama posutim šljokicama te sa neobičnom efektnom tokicom. Cipele sa blok petom srednje visine idealne su za cjelonoćno plesanje - udobne i tako šik. Ova kombinacija prolazi i za kućne tulume i za klubove, elegantna je i svečana, a opet nije too much.

haljina - METISU (link na proizvod)
najlonke - OVS
cipele - Zara
tokica - H&M
torbica - Hrelić
kaput - vintage
naušnice - H&M

B.

SAM_2458

SAM_2425

SAM_2402

SAM_2461

SAM_2435

SAM_2412

SAM_2450

SAM_2430

- 11:40 - Komentiraj (3) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.