srijeda, 28.12.2016.

Party outfit ideas - Striped lace dress

Proslava nove godine se opasno bliži te sam odlučila do subote osmisliti nekoliko zanimljivih kombinacija za najluđu noć u godini. U prvoj kombinaciji nalazi se prekrasna maxi prugasta čipkana haljina, šljokaste sokne i zlatne sandale. Zaljubila sam se u ovu haljinu čim sam je ugledala na online shopu METISU i jedva sam dočekala da stigne na kućnu adresu. Čipka je prekrasna i fina, haljina lijepo pada i lako se kombinira.

haljina - METISU (link na proizvod)
sokne - H&M
remen - vintage
cipele - Zara

B.

SAM_2224

SAM_2223

SAM_2254

SAM_2228

SAM_2264

SAM_2220

SAM_2258

SAM_2244

- 09:34 - Komentiraj (4) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.