četvrtak, 23.04.2015.

Shoolala | Visit

Jučer sam posjetila novootvoreni butik Shoolala drage mi prijateljice Sare. Presladak butik nalazi se na adresi Žigrovićeva ulica 5 (Kvatrić), a oduševit će vas i plesnim cipelama i shabby chic ambijentom, kojeg je Sara sama preuredila.

Sara o Shoolala:

Bliži se svadba ili neka druga svečana prilika za koju trebate cipele s visokom potpeticom? Muka Vam je od pomisli na bol od stajanja u neudobnim cipelama koje samo dobro izgledaju?

Shoolala takvim tegobama staje na kraj!

Predstavljamo Vam ekskluzivne cipele zavodljivog dizajna i vrhunske kvalitete izrade, kreirane posebno za Vaše svečane prigode.

Tajna naših cipela krije se u tehnici njihove izrade - udobnost i stabilnost profesionalnih plesnih cipela i dizajn koji prati svjetske modne trendove, ono je što naše cipele čini lako nosivima u bilo kojoj prilici, bez boli u stopalima.

Uz cipele za vjenčanja i svečane prigode, u ponudi imamo i profesionalne plesne cipele za salsu i tango.


Odjenula sam:

jakna - WalkTrendy
košulja - Romwe
traperice - second hand shop
sandale - no name
torbica - Hrelić
sunčane naočale - GiantVintage

photos are taken with #NX3000

B.

SAM_0011

SAM_0007

SAM_0026

SAM_0014

SAM_0031

SAM_0035a

SAM_0036a

SAM_0044a

SAM_0048a

SAM_0053a

SAM_0059a


SAM_0062

SAM_0080

SAM_0082

SAM_0081

SAM_0088

- 07:47 - Komentiraj (5) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.