nedjelja, 11.05.2014.

Spring candy - Sheinside wishlist

Dugo nisam radila wishliste, no danas sam posjetila Sheinside i oduševila se ponudom razigranih proljetno-ljetnih komada i jednostavno sam morala pokazati vam svoj odabir!

Odabrala sam posebne komade, bogatih tekstura i uzoraka, koji se mogu vrlo lako uklopiti u različite stilove. Dala sam si malo oduška pa napravila bannere, tako da s lakoćom možete pronaći više informacija o svakom komadu jednostavnim klikom na sliku!

Koji je vaš favorit?

p.s. čini mi se da su spustili cijene u posljednje vrijeme, što je također odlična vijest!

B.

































- 21:07 - Komentiraj (1) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.