subota, 18.01.2014.

White patent skirt

Dugo me nije bilo ovdje. Puno sam radila, malo uživala i čekala da se netko od mojih fotića pojavi da napokon objavim novi post. Godina je počela sjajno, dobila sam i drugi posao, možda je na vidiku i treći, držite mi fige! :)

Napokon radim ono što volim, okružena sam ljudima koje cijenim i uživam punim plućima!

Jučer sam odjenula novu preludu bijelu lakiranu midi suknju punog kruga te je iskombinirala sa prugastim crop topom te pomalo neobičnom jaknom sladoledno roze boje. Suknja mi je nažalost prevelika te sam se malo naživcirala dok sam je nosila, ali u planu je sužavanje i ubacivanje podstave. Obula sam nove čizme od kojih se ne odvajam u posljednje vrijeme koje vam svakako preporučam jer su doista najkvalitetniji komad obuće koji sam ikada naručila online! Postoje u još dvije verzije boja, zeleno-crnoj i crno-bijeloj.

Izašao je i novi broj časopisa Sensa, a kakav smo editorijal snimili, pogledajte ovdje i u novom izdanju!

naslovna 73

Moda #73-page-001

Moda #73-page-002

Moda #73-page-003

Moda #73-page-004

Moda #73-page-005

B.

jakna - FrontRowShop
top - Choies
suknja - Choies
cipele - Woakao
torba - Chanel (Hrelić)

_1177022

_1177017

_1177023

_1177026

_1177021

- 12:20 - Komentiraj (6) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.