ponedjeljak, 23.12.2013.

Winter outfits

Imam nekih tehničkih poteškoća pa zato izostaju outfit postovi u posljednje vrijeme, no danas vam donosim čak 3 kombinacije koje sam nosila proteklih tjedana. Malo je zeznuto uloviti prijatelje sa fotićem u jurnjavi, a svoj si još uvijek ne mogu priuštiti.

Prošli tjedan snimili smo velik blagdanski editorijal, sutra je na blogu, so stay tuned! Jako sam uzbuđena!

B.

photo: John Pavlish, Street Style Seconds

Ovaj outfit nosila sam na H&M predstavljanju proljetne kolekcije. Iskombinirala sam pulover sa Hrelića sa predivnom kožnom vintage suknjom. Za pomalo teatralan završni detalj odabrala sam Kragrlica headpiece, koji je tom prilikom poslužio kao broš.

pulover - Hrelić
suknja - vintage
broš - Kragrlica
čizme - H&M



Drugi outfit već ste vidjeli na blogu, no sviđa mi se fotografija Gorana aka Street Style Seconds pa da je podijelim s vama, ako je još niste vidjeli.

bunda - Mango
pulover - H&M
suknja - Hrelić
čizme - MixMoss
sunčane naočale - Giant Vintage
šal - H&M
ruksak - TopShop



Posljednji outfit mi je definitifno jedan od dražih u posljednje vrijeme. Odjenula sam šos-hlače s Hrelića te ih iskombinirala sa dobrom starom prugastom majicom te jednostavnim crnim kaputom.

kaput - Vateno
majica - Zara
šos-hlače - Hrelić
čizme - H&M
ruksak - Hrelić
ogrlica - DIY




- 10:17 - Komentiraj (5) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.