srijeda, 27.11.2013.

Eclectic pattern mix

Treće večeri DFWZ odjenula sam poprilično eklektičnu kombinciju boja i uzoraka. Iskombinirala sam mušku kariranu košulju sa ženstvenom haljinom cvijetnog uzorka i jednostavne gležnjače na visoku petu. Budući da su uzorci poprilično jaki i dominantni, ostatak je bio neutralan i neupadljiv. Nakit sam gotovo izbjegla, samo sam stavila moju omiljenu krokodil narukvicu s Hrelića, a torbica je bila minijaturna, tamnoplava lakirana iz Zare Kids.

Nakon DFWZ družila sam se s Milom. Dobrano smo se izblebetale i isplesale te sam baš happy da smo izašle skupa van nakon sto godina.

photo by Jure Perišić

B.

košulja - Choies
haljina - Choies
cipele - H&M
narukvica - Hrelić

ccc (97)

barbya

- 09:57 - Komentiraj (6) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.