nedjelja, 03.11.2013.

Night textures

Prošle nedjelje posjetila sam Hrelić u nadi da ću pronaći nekoliko pulovera za nadolazeću zimu, no vratila sam se kući sa brdom suknji i ostalih komada i samo jednim puloverom. Jedan, ali vrijedan! Savršeno očuvan, neobične tamnožute boje sa zanimljivim uzorkom, plaćen čitavu jednu kunu. Iskombinirala sam ga sa jednom od najdražih mi haljina prekrasnog stiliziranog paisley uzorka u jesenskim toplim nijansama te novim Jeffrey Campbell gležnjačama, koje su u roku milisekunde dobile počasno mjesto na polici sa cipelama, iako se više zadržavaju na mojim nogama. Jednostavan i ponajviše udoban outfit za obavljanje poslova.

Sutra na blogu i ItGirl - ItGirl look: Isabel MarantxH&M by ar-ar! Stay tuned!

IM_prev1

B.

pulover - Hrelić
haljina - Choies
cipele - Jeffrey Campbell Norwalk(Shoebox)
ruksak - Topshop

IMG_9544

IMG_9561

IMG_9570

IMG_9545

- 20:17 - Komentiraj (5) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.