ponedjeljak, 28.10.2013.

Oh so much tartan!

Prve večeri Schwarzkopf Cro-a-Portera ponovno sam odjenula karirani prsluk kojeg ste vidjeli u prošlom postu te ga iskombinirala sa suknjom koju mi je mama sašila od ostatka materijala. Budući da su ti komadi jaki sami za sebe, odlučila sam se za običnu jednostavnu sivu majicu iz second hand shopa te za lakirane detalje poput cipelica i torbice iz Zare. Prije nekoliko dana stigla mi je i ova mint ogrlica koja je kopija moje omiljene Lanvin 4 H&M ogrlice i ne odvajam se od nje! Prijatelji me zezaju da si moram naručiti još bar jednu i prebojati u neku drugu boju te da mi nakon toga neće više trebati niti jedna ogrlica.

Nisam bila neki fan midi duljine suknji, no sviđa mi se kako uvijek elegantno izgledaju te malo eksperimentiram. U prvi tren pomislila sam da sam ipak malo preniska za tu duljinu suknje, ali zašto se ograničavati, zar ne?

B.

prsluk i suknja - DIY
majica - second hand shop
ogrlica - Choies
cipele - Zara
torbica - Zara Kids
dioptrijske naočale - Ghetaldus (A'marie)

IMG_8723

IMG_8729

IMG_8736

IMG_8728

IMG_8734

- 07:28 - Komentiraj (8) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.