subota, 26.10.2013.

Tartan and the Mickey Mouse

Ovaj prsluk je nevjerojatno lako za izraditi! Izmjerite željenu duljinu, odrežete, izmjerite širinu ramena, odrežete dvije rupe za ruke, malo porubite i voila! Prije nekoliko dana pronašla sam ovaj divan karirani materijal i odlučila izraditi ovaj jednostavan prsluk koji ludo efektno izgleda, a gotov je za 5 minuta! Iskombinirala sam ga sa jednostavnom majicom koju sam pronašla u second hand shopu za 5 kuna, omiljenim Versace Couture Jeans trapericama s Hrelića za 3 kune i Prada torbicom za 17 kuna. Uklopila sam i male narukvice od lanaca koje sam također prije nekoliko mjeseci pronašla na Hreliću. Pravi low budget outfit, a ne izgleda loše, zar ne?

B.

prsluk - DIY
majica - second hand shop
traperice - Hrelić (Versace Couture Jeans)
cipele - H&M
torbica - second hand shop (Prada)
narukvice - DIY
sat - vintage (Seiko)

IMG_8564a

IMG_8557

IMG_8568

IMG_8547

IMG_8580

IMG_8554

- 07:38 - Komentiraj (18) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.