utorak, 22.10.2013.

Escada bubble gum pink pants

Za treću večer Perwoll Fashion.hr-a motala mi se jedna druga kombinacija po glavi u nešto zagasitijim tonovima, no onog trena kada sam otvorila ormar privukle su me ove otkačene hlače visokog struka. Pronašla sam ih nedavno na Hreliću, na hrpi "3 za 10" te iako zapravo rijetko nosim rozo, osvojile su me zbog opuštenog kroja. Na istoj hrpi pronašla sam i moje Versace Couture Jeans crne traperice, koje su brzinom munje zauzele tron i titulu mojih najdražih traperica koje sam ikada posjedovala.

Prisjetila sam se prijateljičine objave od prošlog petka, "Pink friday" te sam napokon bila za da odjenem te vesele otkačene hlače. Iskombinirala sam ih sa omiljenom prugastom majicom i lakiranim "štulicama", a tren prije izlaska iz stana odlučila sam staviti i Kragrlica ukras za kosu. Svjesna sam da se mnogima neće svidjeti ova kombinacija, no ta kombinacija mi je doista uveselila dan. Nevjerojatno kako male stvari mogu poboljšati raspoloženje.

p.s. podsjećam na Kragrlica giveaway, OVDJE se možete uključiti

B.

kožna jakna - Sheinside
majica - Zara
hlače - Hrelić (Escada)
cipele - Blink
čarape - H&M
ukras za kosu - Kragrlica
ruksak - Hrelić

IMG_0070a

IMG_0067

IMG_0069

IMG_0073a


- 10:32 - Komentiraj (16) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.