petak, 11.10.2013.

Aussie & ar-ar giveaway

Sigurno ste već čuli za genijalne Aussie proizvode za njegu kose, ako niste, čitajte dalje! :)

Aussie 403x403

Prvi put sam se susrela sa Aussie proizvodima preko prijateljice koja je prije par mjeseci doslovno poludila za njima i natjerala me da ih i ja probam. Rezultati su bili doslovno sjajni - kosa kao iz reklame!

Aussie brend poznat je diljem svijeta po svojim proizvodima koji ne samo što čine kosu predivno mekanom i sjajnom, već je i dubinski obnavljaju i njeguju. Ja sam posebno oduševljena sa 3 Minute Miracle reconstructorom koji doista napravi pravo malo čudo s izgledom kose. Mi ludujemo za ovim proizvodima te sam posebno sretna što vam ih poklanjamo!

Aussie_shamp_vis_MMAussie_3MM_vis_MM

P&G, odnosno Aussie poklanjaju vam čak 6 paketa iz Aussie Miracle Moist kolekcije (šampon i 3 Minute Miracle reconstructor), a kako do paketa? Ništa lakše!

Pravila:

1. LIKE ar-ar blog (ako još niste)
2. ostaviti svoj e-mail u komentarima na AUSSIE FOTOGRAFIJU
3. podijeliti fotku (ako želite)

Giveaway traje do 18. listopada u 11 sati, a potom ću objaviti imena sretnih dobitnika!

Sretno!








- 10:40 - Komentiraj (0) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.