četvrtak, 29.08.2013.

Perfect red shoes

Otkad sam se vratila u Zagreb stalno sam u nekoj jurnjavi i jednostavno sam smetnula s uma fotkanja outfita koje sam nosila. Jučer sam odlučila reći ne lošem vremenu, a nove lakirane crvene cipelice iz Zare pomogle su mi u odluci i razveselile tmuran kišni dan. Slinila sam za njima mjesecima i čekala sniženja jer su mi bile preskupe, a kada sam ih ugledala prije nekoliko dana, posljednji par i to u mom broju, za čitavih 59kn, nisam mogla odoljeti! Mislim da će ovaj par elegantnih cipelica koje me neodoljivo podsjećaju na Čarobnjaka iz Oza obilježiti moju modnu jesen.

Iskombinirala sam ih sa muškim sweatshirtom s Hrelića i novom elegantnom suknjom od krupne čipke sa Woakao online shopa te upotpunila vintage Prada torbicom, koju sam prije godinu dana iskopala za 17,5kn u jednom zagrebačkom second hand shopu. Za završni detalj odlučila sam se za omiljene Romwe naušnice, koje su se odlično uklopile u kombinaciju.

B.

sweatshirt - Lee (Hrelić)
suknja - Woakao
cipele - Zara
torbica - Prada (second hand shop)
naušnice - Romwe

007

009

011

004

008

- 09:45 - Komentiraj (13) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.