četvrtak, 22.08.2013.

Dots like pink tops

Posljednjeg dana na moru nije baš bilo vrijeme za sunčanje i kupanje jer je bura puhala kao luda pa sam se odlučila za omiljene vintage točkaste šos-hlače koje sam iskombinirala sa vintage nježno rozim štikanim topićem. Ovaj outfit također spada u moj mali hall of fame super cheap outfita - šos hlače je sašila moja mama prije više od 30 godina, top sam pronašla na Hreliću za čitavu kunu, a espadrile u Borovu na sniženju za nekih 25 kuna. Ogrlica je bila isto odličan ulov u Stradivariusu za kojih 20 kuna, a torbicu i sunčane naočale sam dobila.

Malo smo se zezali sa širokokutnim objektivom i napravili goofy fotke.

photo by: Filip Kardun

B.

Što sam odjenula:

top - Hrelić (vintage)
šos-hlače - vintage (sašiveno)
espadrile - Borovo
ogrlica - Stradivarius
sunčane naočale - Giant Vintage
torbica - Zara Kids

new3

new1

new4

new2

new5

- 12:07 - Komentiraj (2) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.