utorak, 16.07.2013.

Print mix - Stripes&Marie Antoinette

Moj omiljen način kombiniranja različitih uzoraka su prugice + zanimljiv print. Možda sam to zajedno iskombinirala i previše puta, no i dalje mi je jako zanimljivo. Kombinirala sam ih uz točkice, floral uzorke, geometrijske uzorke, razne teksture, a jučer sam iskombinirala prugastu majicu sa muškog odjela H&M-a uz minicu neobičnog Marie Antoinette printa, koju sam dobila na poklon od prijateljice još dok je bila hladna i tmurna zima. Ostatak komada u kombinaciji su poprilično neutralni, ako izuzmemo lude Uvex sunčane naočale koje sam pronašla u jednom od pohoda po najdražem mi Hreliću.

B.

Što sam nosila:

majica - H&M
suknja - Romwe
cipele - Mart of China
torbica - Zara Kids
sunčane naočale - Uvex (Hrelić)

photo 3(3)

photo 5

photo 3(1)

photo 4(2)

photo 2(3)

photo 2

image001

Romwe New Arrivals are online!
Some of them will have discount from 16th to 20th July. Stay tuned!

Go>>

- 09:55 - Komentiraj (9) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.