četvrtak, 04.07.2013.

Tropical metalics

Ova fotka nastala je nedavno, iz objektiva Antonije aka Croator.net. Antonija je dobila priliku predstaviti svoj blog i neke od stylish ljudi iz Hrvatske u mega popularnom britanskom časopisu Suitcase magazine.

Dobila sam zadatak odabrati meni omiljeno mjesto u Zagrebu i nešto reći o tome zašto volim to mjesto. Odabrala sam Britanac, a više možete pročitati OVDJE.

Hvala Antoniji na pozivu, bilo je jako zabavno! Počašćena sam što me odabrala uz ostale stylish ljude.

B.

Što sam nosila:

top - H&M
metalik suknja - Romwe
cipele - Zara
ruksak - poklon
naušnice - Romwe
sunčane naočale - Giant Vintage
sat - Omega Seamaster (vintage)

Barbara for Suitcase Magazine

- 16:09 - Komentiraj (6) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.