nedjelja, 30.06.2013.

Denim on denim

U posljednje vrijeme nosim puno trapera. Nekako daje lijep kontrast crvenoj kosi, a u isto vrijeme je i casual i zanimljiv. Ovaj put iskombinirala sam Pop Couture traper košulju sa čipkanim detaljima na ramenima i rukavima, sa AX Paris minicom punog kruga iste nijanse trapera. Obula sam trenutno mi omiljene Jessica Simpson Dany čipkane sandale, a od nakita sam se odlučila na svoju DIY ogrlicu.

Posljednjih dana opet imam neke probleme sa blog.hr.om te vas molim za razumijevanje dok se to ne popravi. Hvala vam!

p.s. dodala sam još poneke stvarčice u svoj mali ar-ar shop! :)

photo by: Jure Perišić

B.

Što sam nosila:

traper košulja - Pop Couture
traper minica - AX Paris
cipele - Jessica Simpson (Shoebox)
torbica - vintage
sunčane naočale - Ghetaldus Vintage
ogrlica - DIY

IMG_5848

IMG_5880

IMG_5882

IMG_5860

- 17:29 - Komentiraj (7) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.