utorak, 04.06.2013.

Blue jeans

Ovaj outfit nosila sam u nedjelju na Buvljaku u Studiju smijeha. Prostor nije ogroman, ali je krcat izlagačima i može se pronaći doista zanimljivih stvari. Prodala sam dosta stvarčica koje su mi samo zauzimale mjesto u ormaru i ugodno se družila.

Buvljak će se održati još naredne 3 nedjelje, u Vlaškoj 92, s trajanjem od 10 do 14h. Više informacija možete pronaći OVDJE

Odjenula sam jednu retro kombinaciju koja je istovremeno fora, a i jako udobna. Nadam se da će vam se svidjeti!

B.

Što sam nosila:

kožna jakna - Sheinside
bluza - Sheinside
traperice - second hand
cipele - Cavallino Shoes
naušnice - Pop Couture
sat - Omega Seamaster (vintage)
ruksak - poklon

photo 3(2)

photo 2(4)

photo 1(2)

photo 4(2)

photo 1

photo 4(4)

photo 5(3)

photo 2(1)

- 10:39 - Komentiraj (11) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.