ponedjeljak, 03.06.2013.

Black stripes

Dugo nisam nosila ove hlače. Slučajno sam objesila na istu vješalicu još dvije košulje i skroz zaboravila na njih. U subotu prilikom preslagivanja stvari sam ih pronašla i odlučila odjenuti za kavu i šetnju gradom. Iskombinirala sam ih sa jednostavnom sivom majicom koju sam pronašla u second hand shopu u odličnom stanju i sa omiljenom mi kožnom jaknom. Za malo boje zaslužne su plišane ljubičasto-plave cipelice i bordo torbica.

B.

Što sam nosila:

kožna jakna - Sheinside
siva majica - second hand
prugaste hlače - Sheinside
cipele - H&M
naušnice - Pop Couture
torbica - H&M
dioptrijske naočale - A'marie (Ghetaldus)

photo 2(8)

photo 4(5)

photo 5(5)

photo 3(4)

photo 1(7)

photo 5(6)

photo 2(7)

- 09:45 - Komentiraj (8) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.