ponedjeljak, 27.05.2013.

Check loves denim

Ovaj outfit odjenula sam prošli tjedan i sjajno se "zabavila" kada je krenula padati kiša. Mila i ja smo bile mokre kao miševi u sekundi, a naše trčanje do prvog zaklona je trebalo biti snimljeno haha. Odjenula sam haljinu na kvadratiće sa Sheinside-a, preko nje zagrnula sam moju dragu oversized traper košulju s Hrelića i sve to iskombinirala sa nevjerojatno udobnim bijelim sandalama sa Desire Clothing-a, od kojih se u posljednje vrijeme ne odvajam.

Jučer sam cijeli dan provela u kazalištu Trešnja na Danima Silvije Hercigonje. Super smo otplesale svoje točke i baš smo bile zadovoljne. Obožavam tu opuštenu i pozitivnu atmosferu te što se uvijek uspijemo zabaviti, unatoč tremi i ostalim stvarima koje bi nam mogle pokvariti raspoloženje.

B.

Što sam nosila:

traper košulja - Hrelić
haljina - Sheinside
sandale - Desire Clothing
ruksak - poklon
sat - Omega Seamaster (vintage)
sunčane naočale - Giant Vintage

001 - Copy

003 - Copy

009

005

017

014

Have you join the fashion legging part?? Don’t out of this fashion!!

Romwe Leggings Flash Sale! $19.99 for any pair. 3 days only!

GO>> http://www.romwe.com/manage_activity/19.99-flash-sale/

image001

- 10:06 - Komentiraj (2) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.