ponedjeljak, 15.04.2013.

Lose yourself in the glow

Prošlu subotu nosila sam ovu prekrasnu Boudoir haljinu, koju ste već vidjeli na blogu u Orašaru, ali drugačije iskombiniranu. Odjenula sam je na otvorenje izložbe Boudoir Immersive u galeriji Ulupuh i navečer na posljednju večer Cro a Portera uz malo izmjenjene detalje. Kombinirala sam je sa Sheinside omiljenom mi kožnom jaknom i Zara kitten heel cipelicama za podnevnu izložbu. Odlučila sam se za svjež make up i narančastu olovku za usne. Navečer sam Zara cipelice zamijenila crvenim Jessica Simpson špic salonkama iz Shoeboxa i narančastu olovku zamijenila krvavo crvenom. Obožavam ovu kombinaciju jer je totalno ja - romantična haljina spojena sa robusnijim detaljima i ženstvenim cipelama.

B.

Što sam nosila:

kožna jakna - Sheinside
haljina -
Boudoir
cipele - Zara i Shoebox
ruksak - poklon

IMG_6325

IMG_6398

44 (269)

44 (272)

photo by: Jure Perišić, Fashion.hr


CAP 04 2013

photo by: Croator.net


New season is coming, many new things are coming! Well, I will not forget the eternal classical ones. Romwe Lookbook Fashion Collection give us a big surprise by sharing the hottest styles, up to 70% off, starting at $9.99. Go there to find your new look: http://www.romwe.com/manage_activity/clearance/

Valid date: 04/17/2013 – 04/19/2013

image001

- 09:09 - Komentiraj (7) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.