srijeda, 10.04.2013.

I don't know if this is wrong, but it's crept into my mind

Ovu kombinaciju nosila sam na prvoj večeri Schwarzkopf Cro-a-Portera. Odlučila sam se za retro kombinaciju koja neodoljivo podsjeća na groovy šezdesete, a u tom stilu je bila i frizura i make up. Odjenula sam novu Sheinside haljinu na kvadratiće, inspiriranu LV kolekcijom za ovo proljeće/ljeto i iskombinirala je sa crvenom H&M torbicom i Bershka metalik srebrnim štiklama. Kako je kombinacija jako upečatljiva sama za sebe, nisam pretjerivala s nakitom te sam se odlučila samo za jedan koktel prsten kojeg sam također pronašla nedavno u H&M-u.

Fotke outfita od druge večeri nažalost nemam, no planiram rekreirati tu kombinaciju jer mi je bila stvarno odlična, unatoč tome što sam se spremila u 15 minuta.

B.

Što sam nosila:

haljina - Sheinside
cipele - Bershka
torbica - H&M
prsten - H&M

IMG_5150

IMG_5158

Photo by: Jure Perišić, Fashion.hr

stylereport201305_jpg_1365159325

Photo by: Büro24/7.hr

Family photo :)

524714_448610855217541_935915782_n

- 11:01 - Komentiraj (7) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.