petak, 29.03.2013.

Now and then it seems that life is just too much

Dugo sam se premišljala oko ovog sweatshirta i na kraju mu ipak nisam uspjela odoljeti. Udoban je i mekan, ali sad mi je žao što ga nisam prije naručila jer je ipak za malo hladnije vrijeme pa ga neću moći nositi kada zatopli. Naručila sam ga sa dobrog starog Sheinside-a. Iskombinirala sam ga sa čipkanom suknjom iz H&M-a, Cavallino Shoes gležnjačama i vintage bundom.

Danas sam vam pripremila jedno iznenađenje, a to je Siren London giveaway! Siren London poklanja čak 5 ovih preslatkih mišić prstena, a u giveaway se možete uključiti OVDJE.

Image and video hosting by TinyPic

Pravila:

1. Lajkajte Siren London Facebook page
2. Sign up-ajte se za njihov newsletter na SirenLondon.com
3. Ostavite komentar sa svojom e-mail adresom ispod fotke giveawaya na mom Facebook page-u - KLIKNITE OVDJE

Giveaway traje tjedan dana, do 5. travnja u podne. Random.org će izvući 5 sretnih dobitnica.

Good luck! :)

B.

Što sam nosila:

bunda - vintage
sweatshirt - Sheinside
suknja - H&M
cipele - Cavallino Shoes
torbica - second hand
ogrlica - Romwe
kapa - H&M

001

003

002

005

006

- 07:35 - Komentiraj (5) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.