ponedjeljak, 18.03.2013.

At first sight I left the energy of sun rays

Perwoll Fashion.hr je završio i život se vratio u normalu. Posebno sam sretna što sam dobila priliku nositi zanimljive komade hrvatskih dizajnera i iskombinirati ih na svoj način.

Posjetila sam drugu, treću te četvrtu večer te vidjela neke vrlo zanimljive i inspirirajuće kolekcije te na kraju krajeva, uživala u društvu prijatelja.

photo by: Fashion.hr

Na drugoj večeri Perwoll Fashion.hr-a svoje kolekcije prikazali su I-gle, Ivana Barač, Pavla Aleksić, Petra Vuletić & Saša Hortig te Ivica Skoko.

I-gle su predstavile još jednu geometrijski čistu kolekciju u kojoj su prevladavale monokromatske boje i vrhunski materijali. Spoj avangarde i minimalizma u ovoj kolekciji poigrava se sa seksipilom, a konačni rezultat je vrlo inspirativna kolekcija koja će oduševiti sve koji njeguju pročišćen stil. Druge večeri posebno su me oduševili mladi dizajneri Petra Vuletić & Saša Hortig, koji su prikazali urbanu kolekciju sa zanimljivim konstrukcijskim rješenjima i bazirali se na neoprenu, koji je vrlo popularan posljednjih nekoliko sezona. Revija Pavle Aleksić protekla je u romatičnom i ženstvenom tonu. Nježne boje i krojevi dodatno dočaravaju parški šik, a najviše mi se svidjelo što su komadi nosivi u svim prilikama.

Image and video hosting by TinyPic
I-gle

Image and video hosting by TinyPic
Petra Vuletić & Saša Hortig


Image and video hosting by TinyPic
Pavla Aleksić

Treću večer gledali smo revije Martine Felje, Morane Krklec, Young@Sqaut, Marina Design te eNVy room-a.

Nakon uvijek ženstvene i dosljedne Martine Felje, kolekciju je u sklopu Lift by Perwoll platforme prikazala Morana Krklec, koja je kolekciju bazirala na nenametljivoj, a opet jako snažnoj crnoj boji. Crna boja dodatno je naglasila volumiozne krojeve koji su konstrukcijski bili ženstveniji nego u prošloj kolekciji, a razigranost kolekciji dodao je otmjen damask uzorak koji mi se posebno svidio. Spoj muških cipela i ovih haljina bio je pun pogodak i mogu reći da jedva čekam iduću kolekciju. Marina Design je predstavila divnu minimalističku kolekciju koja je odisala prozračnošću. Njena kolekcija bi mogla postati uniforma mladih urbanih žena koje vole biti nesputane, a opet zanimljive i cool. Najviše su mi se svidjele pelerine, koje su posljednjih sezona poprilično aktualne i jako zanimljive za kombiniranje na najrazličitije načine. Treću večer Perwoll Fashion.hr-a zatvorio je dizajnerski dvojac eNVy room i koji je ponovno oduševio publiku. Najfiniji materijali i romantični krojevi - sama revija ostavila me bez daha! Uz prekrasne haljine dubokih izreza na leđima, eNVy room je predstavio i luksuzne suknje pencil kroja u nježnoj puderasto rozoj boji, kombinirane sa šljokastim topovima. Izuzetno ženstvena kolekcija sa romantičnim detaljima. Teško mi je izdvojiti omiljeni komad, ali ipak najzanimljiviji komad je bila bijela vjenčanica sa hlačama i lepršavim šlepom - nešto novo i pomalo riskantno za vjenčanice, ali potpuni pogodak! Uz kolekciju bile su predstavljene i Coded Edge pismo torbice jake neon žute boje, koje su dale kontrast i dodatnu svježinu samoj kolekciji. Jako sam ponosna na svoje prijatelje Jure Perišića i Silvia Ivkića, koji stoje iza imena Coded Edge, što su dobili ovu genijalnu priliku za prikazati svoj brand na najbolji mogući način.

Image and video hosting by TinyPic
Morana Krklec

Image and video hosting by TinyPic
Marina Design

Image and video hosting by TinyPic
eNVy Room


Posljednju večer Perwoll Fashion.hr-a svoje kolekcije predstavili su AMR by Ana Maria Ricov, Aleksandar Žarevac, Jovana Marković, Branka Donassy i IK STUDIO.

AMR kolekcija zaintrigrirala nas je geometrijskim printevima na jednostavnim krojevima, upotpunjena zanimljivim detaljima u kontrastnoj crnoj boji. Komadi su kombinirano i zasebno vrlo uočljivi i statement te su zasigurno predmet žudnje mnogih hrvatskih modnih zaljubljenika. Vrlo uočljiva i intrigrirajuća kolekcija. Aleksandar Žarevac napravio je zaokret te se vratio istraživanju u avangardnijem smjeru. Ove sezone u fokusu je bilo pletivo iskombinirano sa dominantnom kožom. Pomalo rockerska kolekcija koja podsjeća na buntovnu modu devedesetih godina. Pletivo je volumiozno i odličan je kontrast koži. Najviše mi se svidjela kratka dolčevita, koja se može genijalno uklopiti uz raskošne suknje punog kruga. Nakon zanimljive
Jovane Marković, koja je predstavila svoju kolekciju u sklopu regionalne platforme Zona45, na pistu je stigla kolekcija Branke Donassy, koja nas uvijek iznova oduševljava svojim vizijama. Uvijek je vidljiv odabir najboljih materijala i vrhunskih krojeva, no ono što je posebno kod Branke Donassy jest konzistentnost - u svakoj kolekciji osjeća se nit vodilja te su sve kolekcije uvijek potpune i savršeno realizirane. Oduševili su me kaputi koji su zasigurno jedna od najboljih investicija za prave modne znalce. Pervoll Fashion.hr zatvorio je IK Studio Ivice Klarića, koji je slavio desetu godišnjicu rada te privukao mnoštvo na svoju reviju. Reinterpretacija najuspješnijih i najzanimljivijih komada iz proteklih kolekcija bio je pravi potez za ovog etabliranog modnog dizajnera čija odijela muškarci naprosto obožavaju. Ivica je također jedan od dizajnera kojima su krojevi u malom prstu te je ponovno oduševio publiku nimalo dosadnim, već naprotiv vrlo interesantnim komadima. Sve u svemu, još jedna uspješna kolekcija ovog talentiranog dizajnera.

Image and video hosting by TinyPic
AMR

Image and video hosting by TinyPic
Aleksandar Žarevac

Image and video hosting by TinyPic
Branka Donassy

Image and video hosting by TinyPic
IK Studio



Drugu večer Fashion.hr-a nosila sam Pop Couture maxi pamučnu haljinu, koju sam iskombinirala sa Sheinside kožnim prslukom, Cavallino shoes čizmicama te Coded Edge krunom iz prošle kolekcije, koja je razigrala kombinaciju. Isplela sam malo neobičnu pletenicu koja se lijepo uklopila i dala ležerni touch kombinaciji.

IMG_1468

IMG_1472


Treću večer sam imala priliku nositi prekrasnu čipkanu eNVy Room suknju te T-shirt koji sam presavinula i napravila kratki top. Te komade iskombinirala sam sa Sheinside kožnom jaknom i pelerinom, Cavallino shoes čizmicama, MixMoss okruglom torbicom te Lanvin4H&M bogatom rozom ogrlicom. Odlučila sam se za retro frizuru i make-up i zadovoljna sam kako je ispalo s obzirom da sam sve radila u zadnji čas.

IMG_2181

IMG_2183


Posljednju večer Fashion.hr-a odjenula sam zaista genijalnu haljinu Aleksandra Žarevca. Cijeli tjedan sam jedva čekala da je napokon stavim na sebe i prošećem. Haljina je doista posebna i neobična te pravi eye catcher. Iskombinirala sam je sa Cavallino shoes čizmicama te vintage ringovima koje sam nedavno pronašla na Hreliću. Odlučila sam se za tamne usne te neurednu nisku punđu, kako bi haljina bila u prvom planu. Osjećala sam se sjajno u toj kombinaciji, kao da je stvorena za mene.

IMG_2896

IMG_2901


Hvala eNVy Roomu te Aleksandru Žarevcu!

Photo by Jure Perišić , Fashion.hr

- 09:59 - Komentiraj (16) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.