subota, 23.02.2013.

I'll leave my shadow to fall behind

Jučer mi je napokon stigla ova perika i morala sam je odmah isprobati. Svako toliko mi padne na pamet napraviti neki makeover kose, no uvijek
na kraju odustanem jer volim svoju prirodnu boju sa malo pramenova te što jednostavniju frizuru pa su mi se perike učinile kao zabavan
izbor za dane kada bih probala nešto drugačije. AbHair je site prepun perika idealnih za tematske partyje, a ni izbor neutralnih perika ne zaostaje.
Odabrala sam plavu periku lagano valovite kose sa šiškama, za trenutnu promjenu cijelog izgleda. Perika je sintetička, no kosa je doista mekana, sjajna, ali ne presjajna kako perike znaju nekada biti, ne petlja se zasad i baš sam zadovoljna.
Cijene su prihvatljive, štoviše manje nego u našim trgovinama. Ako vam se sviđa ideja sa perikama, svratite i pogledajte izbor.

Dan sam provela u druženju s prijateljicom, a navečer sam uspjela natući nos na plesu hahaha. Recimo da sam se malo previše uživila
i pri čučnju sam fino svom snagom opalila nosom u koljeno. Već sam mislila da sam sve polomila jer me jako bolilo,
no danas je već skoro sve u redu. Još uvijek me boli, ali nije više naotečeno. Samo mi još fali da se sva polomim :D

B.

Što sam nosila:

kaput - Miss Selfridge
pulover - AXParis
hlače - Sheinside
ruksak - poklon
čizme - Cavallino shoes
perika - AbHair

015

004

011

008

013

010

- 17:36 - Komentiraj (24) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.