četvrtak, 24.01.2013.

Wait on, thunder sky.

Bok!



Jučer sam se malo poigrala sa uzorcima i teksturama te sam odjenula H&M peplum top stiliziranog floral uzorka, koji sam dobila od svoje Petre, te sam ga iskombinirala sa traper košuljom i Siren London omiljenom mi kožnom suknjom. Na noge sam nataknula plišane cipelice iz H&M-a - sad su snižene na 150 kuna i stvarno ih preporučam jer zgodno izgledaju i nevjerojatno su udobne! Na kraju sam se zaogrnula Miss Selfridge kaputom pepito uzorka te ponijela Furla torbu koju sam pronašla na Hreliću za čitavu 1 kunu :D

Hvala dragoj B. na fotkama :)

Nadam se da će vam se svidjeti!

Čitamo se!

B.

Što sam nosila:

kaput - Miss Selfridge
traper košulja - H&M
peplum top - H&M
kožna suknja - Siren London - klik na suknju :)
torba - Furla (Hrelić)
cipele - H&M
sunčane naočale - Giant Vintage
remen - Zara

IMG_9135

IMG_9140

IMG_9146

IMG_9150

IMG_9153

IMG_9159

IMG_9162

IMG_9155

- 10:15 - Komentiraj (21) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.