utorak, 22.01.2013.

I got what you want

Bok!



Još prije neka dva tjedna slučajno sam na sniženju u H&M-u uočila bijele kožne hlače. Početno "ajme bijele kožne hlače" se vrlo brzo razvilo u "hm, bijele kožne hlače", a krajnji zaključak je bio "pa zgodne su te hlače, ali ne trebaju mi i neću ih nikada staviti na sebe" i nisam ih kupila. Tim činom počela je saga o baš tim hlačama. Prvo su mi se nekontrolirano motale po glavi pa sam ih odlučila još jednom pogledati i ponovno zaključila da mi ne trebaju. Nekoliko dana kasnije čvrsto sam odlučila da ću ih ipak kupiti jer mi se pojavilo brdo potencijalnih kombinacija u glavi te sam po snijegu i ledu krenula u pohod, no na kraju se razočarala jer tih hlača više nije bilo. Ali nisam odustala i konačno sam ih pronašla zahvaljujući simpatičnoj prodavačici koja ih je uspjela iskopati iz mora raznoraznih hlača na sniženju. Bila je to sudbina - jedne jedine, u mom broju i dodatno snižene na 50 kuna! Mojoj sreći nije bilo kraja :D

Svi mi nekad malo poludimo :D

Jučer sam ih prvi put odjenula unatoč ružnom kišnom vremenu i instantno su mi popravile raspoloženje. Iskombinirala sam ih sa vintage bijelom vunenom vestom koju sam pronašla na Hreliću prošle godine, prozirnom bijelom bluzom sa zakovicama te omiljenim mi gležnjačama koje su nažalost u raspadajućem stanju. Kao kontrast, zaogrnula sam se sa kaputom pepita uzorka koji je bio također fenomenalan ulov sa sniženja prije nekoliko godina.

Jučerašnji cijeli dan smo Petra i ja provele u šivanju njene haljine. Na Instagramu ima nekoliko fotkica nastanka jedne lijepe haljine za predstavu, a mogu vam priznati da jedva čekam vidjeti konačni rezultat! :)

P.S. na mom Facebook page-u traje aR-Ar & Coded Edge giveaway! Poklanjamo zanimljiv broš pa zavirite OVDJE :)


6123_552271064790973_1187099765_n

Čitamo se!

B.

Što sam nosila:

kaput - Miss Selfridge
pulover - vintage (Hrelić)
bluza - Sheinside
bijele "kožne" hlače - H&M
gležnjače - H&M
ruksak - poklon
krokodil narukvica - vintage (Hrelić)
kišobran - H&M

_IGP0007

_IGP0010

_IGP0017

- 10:07 - Komentiraj (8) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.