nedjelja, 20.01.2013.

I fell it's falling down

Bok!



U četvrtak sam posjetila H&M showroom i pogledala dio proljetne kolekcije koja će se uskoro pronaći na policama. Svidjelo mi se nekoliko zanimljivih komada prvenstveno zbog neobičnih tekstura i mislim da će poneki završiti u mom ormaru. Malo smo gledali odjeću, malo se druškali i unatoč groznom vremenu, lijepo se zabavili.

Outfit koji sam nosila je bio poprilično casual budući da sam cijeli dan morala jurcati okolo. Obukla sam Sheinside zlatnu kožnu suknju punog kruga, koju sam iskombinirala sa prugastom majicom te crnim traper prslukom. Na nogama su bile moje omiljene čizmice sa Hrelića, koje sjajno podnose već drugu zimu i od kojih se ne odvajam dok je hladno bljuzgavo vrijeme. Mislim da su te čizmice bile jedan od najboljih ulova jer sam za 15 kuna dobila nove kožne čizme koje su tople, ne propuštaju i koje su nevjerojatno udobne. Zaogrnula sam se sa svojom vintage bundom i nataknula ruksak.

Čitamo se!

B.

Što sam nosila:

bunda - vintage
majica - Zara Kids
kožna zlatna suknja - Sheinside
čizme - Hrelić
šal - H&M
ruksak - poklon

145

148

146

150

144

img_1075
(outfit photo by Jure Perišić, Fashion.hr)

- 12:06 - Komentiraj (4) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.