srijeda, 09.01.2013.

You're the first thing And the last thing on my mind

Bok!



Nova godina je počela burno i radno te mogu vam reći da doista uživam. Jako sam sretna što sam pobijedila na Street Style Seconds Supergirl 2012 natječaju i hvala svima koji ste me podržali, vi ste zaslužni za odličan start 2013. godine. Uskoro ćete vidjeti i editorijal, jedva čekam! Neki vjeruju, kako uđeš u novu godinu, takva će biti cijela, a ja se nadam da će ova godina biti moja godina. Sve kockice su se počele slagati na svoje mjesto, vjerujem da će biti zanimljivih poslovnih prilika te da ću maksimalno iskoristiti svoje potencijale.

Razmišljala sam o postu - presjeku 2012. godine i zanima me što mislite o tome da u jednom postu objavim najdraže mi outfite iz prošle turbulentne i zabavne godine.

Ovu kombinaciju nosila sam jučer. Ne izlazim iz ovog kaputa već tjednima, udoban je i sjajno izgleda, a ovaj put sam ga iskombinirala sa suknjom koja je nekada davno, u nižim razredima osnovne škole, bila haljina te sa Cavallino shoes čizmicama. Nakit je sa Hrelića te mislim da je lijepo začinio kombinaciju.

Čitamo se!

B.

Što sam nosila:

kaput - Sheinside - klik na kaput
pulover - H&M
suknja - prekrojena haljina
cipele - Cavallino shoes
naušnice - vintage (Hrelić)
šal - H&M
ruksak - poklonjen
narukvica - vintage (Hrelić)
sat - vintage (Seiko)

photo(2)

photo(4)

photo(1)

photo(3)


- 12:06 - Komentiraj (7) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.