nedjelja, 23.12.2012.

Found the place to rest my head

Bok!



Ovu kombinaciju nosila sam prije 2 dana. Udobna, casual kombinacija koju sam začinila novom Kragrlica oglicom. Dodala je razigranost i ženstvenost samoj kombinaciji. Iskombinirala sam je sa puloverom i hlačama sa Hrelića te sa novim YesWalker čizmicama koje su nevjerojatno udobne. Dobila sam ih još prije mjesec dana, ali nikako pofotkati kombinacije s njima...baš neki peh, no eto ih sad. Svidjelo mi se malo neobično vezanje koje kreće od početka same čizme. Za njih mogu reći da su doista udobne, prošla sam Berlin uzduž i popreko u njima i nisu me boljela stopala i stvarno ih preporučam! Jedino što trebate, ako ih mislite nositi po snijegu i ledu, kod postolara staviti gume na potplate kako vam se ne bi sklizalo :D Na YesWalker online shopu vrijedi akcija kupiš jedan par, a drugi dobivaš free pa checkirajte! :)

Sutra u podne NAPOKON izlazi posljednji dio projekta ove godine, Orašar iliti Nutcracker! Fotke su totalno bajkovite i sigurna sam da će vam se svidjeti nešto drugačije! :)))

Čitamo se!

B.

Što sam nosila:

kaput - Zara Kids
pulover - Hrelić
plišane hlače - Hrelić (s.Oliver)
čizme - YesWalker - klik na čizmice
ogrlica - Kragrlica
torbica - LV

001

006

003

004

007

- 13:11 - Komentiraj (0) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.