četvrtak, 13.12.2012.

You see now actions speak louder than words

Bok!



Jučerašnji (pre)hladan dan provela sam u ugodnom društvu, a navečer se dobro isplesala. U međuvremenu sam sređivala mnoge zanimljive stvari koje ćete uskoro vidjeti na blogu! Jako sam sretna zbog svega i drž'te fige da sve dobro ispadne!

Ovaj outfit je doista low budget - predivan neobičan ručno rađen pulover, s.Oliver plišane hlače te omiljene mi zimske čizme su sa Hrelića, bunda je vintage mamina prekrojena, a ruksak je poklon od najbolje mi prijateljice iz osnovne škole, od kada datira i on sam. Cijena ovih komada je manja od 20 kuna, a ne izgleda tako, zar ne? Košulja je iz Zare, a sunčane naočale koje sam prebojala H&M :)

Čitamo se!

B.

Što sam nosila:

bunda - vintage (prekrojena)
plišane hlače - Hrelić (s.Oliver)
pulover - Hrelić
košulja - Zara Trf
čizme - Hrelić
ruksak - poklon
sunčane naočale - H&M (prebojane)

007

012

009

011

010

- 10:59 - Komentiraj (6) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.