ponedjeljak, 03.12.2012.

Wherever there’s smoke, there'll soon be fire

Bok!



Jučerašnja posjeta Hreliću je u neku ruku nadmašila ostale jer sam pronašla di ril van bundu za čitavih 10 kuna! U posljednje dvije nedjelje kupila sam doista genijalne komade, koje ćete viđati ovih dana ovdje na mom blogu. Jedva čekam da vam pokažem! Večer sam provela u DIY raspoloženju - nabacila makeover dvjema kožnim suknjama, treća je na redu danas, te napravila sam jednu kul ogrlicu od ostataka perlica i ostalih komadića nakita koje sam pronašla doma (možete je vidjeti na Instagramu i na fejsu). Neko vrijeme zaista nisam imala vremena za svoje DIY ispade pa sam posljednjih dana totalno poludila i stalno nešto rezuckam, šivam i na kraju krajeva, uživam.

Ovaj outfit nosila sam u petak :) Bila sam hiperaktivnog raspoloženja pa je i outfit malo pomaknut. Odjenula sam SirenLondon kožnu suknju iz koje se ne skidam te sam je iskombinirala sa AXParis puloverom koji je jednom rječju genijalan. Izuzetno je ugodan i mekan, a dozu otkvačenosti mu daje zanimljiv print. Da ipak dam malo strogoće kombinaciji, ispod pulovera sam odjenula bijelu košulju, koja je dala kontrast kombinaciji. Na noge sam navukla "skyhigh" Cavallino Shoes čizmice sa divnim utisnutim paisley printom, a na cijelu kombinaciju je došla moja ar-ar bunda koju obožavam i jedva sam čekala da zahladi da je izvučem iz ormara. Nisam stavljala nakit, ali sam se zaigrala sa DIY sparkly rajfom :svraka:. Ulovila me božićna atmosfera pa sam ga morala nataknuti na glavu hahaha. Možda sam pretjerala s tim rajfom, ali baš sam se super osjećala s njim.

p.s. sutra na blogu jedan fora giveaway, so stay tuned! :)

Čitamo se!

B.

bunda - Mango
pulover - AXParis - klik na pulover
košulja - Zara TRF
suknja - SirenLondon - klik na suknju :D
torba - Prada (second hand shop)
čizmice - Cavallino Shoes
rajf - DIY

006

013

008

012

015

017

011





- 12:11 - Komentiraj (6) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.