Apsurd, Praznina i Tmina

petak, 31.08.2007.

Prije ponoći...samo na tebe mislim...





Neka te imam samo ja...


Nekako se mogu sjetiti tvojih obraza i
našeg prvog rukovanja...i
tada poželim da sam ti istrgnuo ruku iz ramena...

Poželim, da, da, da sam te još tada prigrlio k sebi
i snažno poljubio, da sam ti izvadio jezik, otkinuo glavu,
iskidao noge...

Poželim da smo se slikali više, da imam što spaliti sada,
da si mi poklonila više stvačica koje bih s
mržnjom bacao u rijeke i na otpadišta...

Poželim da sam ti mogao istrgnuti utrobu pa
da ne možeš igrati taj tvoj suludi trbušni ples...
Poželim da sam te udavio u vodi koje se plašiš...
Da sam te probo granom iz parka u
kojem smo se prvi puta poljubili...

Ponekad, samo ponekad...pomislim na tebe
Lažem sebe. Stalno si tu. Ne odlaziš, a otišla si davno već.
Još si u srcu...

Da si bar imalo voljela me
kao što ja još uvijek vol...
Ah, da, prokletnice, vo... te!




Pisac u Parizu


Već nakon nekoliko naših susreta
baš si mi lijepo planirala
da nakon što ćemo zajedno raditi
na jednoj od pariških pijaca
počnem knjige objavljivati
a ti ples predavati djeci...
Il da posadimo vinograd
U nekom selu, kraj mora,
U Italiji...jer voliš talijanski jezik
I mir prirode...

I odista sam i ja u tu glupost vjerovao,
Jer na predavača trbušnog plesa
Nisam računao...nisam ni pomišljao
Da ću ja i dalje u Osijeku sjedeti
Dok se ti po maskama prekrivenoj
Veneciji šetkaš pod ruku s njim.

31.08.2007. u 12:27 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

samo stihovi...samo bol...samo SMRT...

Ja sam Krik zaleđenog vulkana,
Erupcija bučne Tišine, carstvo
Ničega i kralj Praznine.