Lete leptiri, lete zmajari, lete tekstovi

23.06.2009.

Rijetko imam ovakav osjećaj da mi mozak kuha, da će uskoro ispariti... Sve je bilo na neko vrijeme stavljeno na stranu zbog posla. Morala sam napisati tekstova za dva mjeseca (bez pretjerivanja), ako želim na tri tjedna godišnjeg (umjesto dva). A k tome je kolegica otišla na duže bolovanje... Doslovno više ne znam što sam pisala jer bih se koncentrirala, napisala četiri do pet kartica teksta na neku temu, pa krenula s drugom. I tako sam skakala iz specijalizacije u specijalizaciju, vrtila malo ortopediju, malo internu, malo pedijatriju, malo psihijatriju... Sve u svemu, prateći zdravlje za naš časopis ne treba mi studirati medicinu...

Čim završim, primam se svojih zanimacija, pa za sada jedna najavica: početkom srpnja bit će pokrenut novi blog - Leptiri za leptire. Čast mi je najaviti da je postignut dogovor sa udrugom Debra koja okuplja pacijente oboljele od bulozne epidermolize. Naša bugenvilija ponudila je svoje fotografije za izložbu i tako smo došle na sjajnu ideju - spojiti ugodno s korisnim. Ponudile smo udruzi Debra organizaciju prodajne izložbe fotografija, ali i drugih umjetničkih radova (među kojima svakako treba spomenuti Amorfiju i njezin prekrasan unikatni nakit), a sav će prihod od prodaje biti namijenjen nabavi osnovnih potrepština za njegu i lijekova protiv bolova članovima udruge - djeci Leptirima. Dogovoren je datum 17.10. kada se obilježava Svjetski dan borbe protiv boli. Na najavljenom blogu moći ćete pratiti kako ide organizacija i sve detalje eventa. Nadam se i da ćete na kraju sudjelovati u kupovini radova, a o svemu više kada dođe vrijeme...


leptir/

I još jedna najava neće biti na odmet. Vjerojatno ne znate (a kako biste i znali) da su trojica naših reprezentativaca otputovali na Svjetsko prvenstvo u slobodnom letenju zmajem, a koje se održava u francuskom gradiću Montagne de Chabre, od 20.06. do 04.07. ove godine. Uz njih me veže jedno veliko razočaranje, ali i jedna velika radost. Razočaranje se odnosi na činjenicu da nisam uspjela naći sponzora koji bi im platio 1200 eura i ustupio kombi kako bi putovali i pokrili svoje troškove. Da stvar bude bolja, sponzorima se nudilo svašta - od bannera na stranicama Hrvatskog zrakoplovnog saveza, oglasa u njihovom glasniku do reklame na zmaju ili kacigi, promotivnih materijala na samom mjestu događaja... Nula bodova. Kao nekome tko se bavio marketingom upravo mi je nezamisliv taj manjak interesa kod oglašivača koji za male novce mogu dobiti poprilično i k tome ciljano uputiti poruku (tako su birani oglašivači kojima su mladi ljudi, sportaši nabijeni adrenalinom u interesu) E pa neka im bude žao jer bi ih dečki spomenuli u medijima, a ja sam uspjela dobiti njihovo gostovanje u emisiji Dobro jutro Hrvatska plus tekst s fotkama u Jutarnjem, a sve to kad se vrate. Neka se nesuđeni sponzori kisele, a gledatelji i čitatelji uživaju jer to je stvarno atraktivan sport i ima se o čemu govoriti i pisati... Ukratko, kanim ih i dalje pratiti, a bit će toga puno - od prvenstva u Hrvatskoj, u Sloveniji, pa još nekih natjecanja... Zašto to radim? Jer me veseli, jer najboljoj prijateljici radim uslugu. Kako sada stvari stoje, gledajte emisiju Dobro jutro Hrvatska 6.07., a za Jutarnji ću javiti na vrijeme.

zmajari/

Eto, posla mi ne nedostaje, samo je malo s inspiracijom problem (ali i s novcima, ali to je druga priča...). Tako nisam ovdje najavila svoju, sada već staru kolumnu na Edusexu, a priču o tome kako odbiti partnera možete pročitati na ovom LINKU.

A sad idem bar malo probati odspavati jer sutra me opet čeka tipkanje, tipkanje, tipkanje...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.