Dora - šovinistički show ili gay show ili...?

04.03.2005.

Danas mi je prvi dan bez temperature, a i krvarenja pomalo prestaju... Vraća mi se snaga koju ću odmah iskoristiti za jedan kratki zapis jer naprosto još ne mogu vjerovati.

Zanima me jesu li se žene koje su jučer gledale prvu večer Dore osjećale isto kao i ja? Četiri muška voditelja, a ostalo hostese koje stoje kao (iskoristit ću komentar mog dragog) lijepi i glupi nosači pizde. Nešto ipak ne štima?

Iskreno se pitam o čemu razmišlja (ako uopće razmišlja) ekipa na HTV-u? Jesu li oni uopće svijesni kako to izgleda? Ne znam hoću li biti osamljena u svom zapažanju ali meni nikako ne ide u glavu da nema niti jedne jedine voditeljice. Stavimo na stranu to što sam se kao žena osjećala uvrijeđeno jer je emisija upućivala jasnu poruku - ako žene nisu u stanju pjevušiti, onda se moraju potruditi izgledati atraktivno, napirlitano i moraju šutiti pokraj pametnih i elokventnih voditelja. Recimo da sam zbog temperature koja me držala danima i svega što sam prošla pretjerala. Ali prva asocijacija kad sam vidjela voditeljski četverac je bila - gay show! Osobito Mirko Fodor i onaj drugi u šarenom Abba izdanju... Grozno!

Ma previše sam umorna da bih mogla komentirati cijelu sramotu Dore - mali studio, krepana publika koju valjda "pljeskač" mora stimulirati (ako je netko sudjelovao, primjerice u Kolu sreće, tada mu je poznato da iza kamera stoji osoba koja publici diktira ritam pljeskanja), pjesme jadne i bijedne, atmosfera umjetna...

Show koji bi valjda ipak trebao umrijeti, a ne postati tradicionalan jer ovi naši više očito ne žele i/ili neće u njega ulagati ni novac, a bome ni trud. Moja osnovna struka je marketing, dugo sam u njemu radila i mogu samo kazati da bi Doru bolje napravila nekakva minijaturna marketinška agencija uz minimalan budžet nego što je to napravio HTV. Sve što su uložili u one žalosne emisije "Kome zvoni Dora" trebali su dati profesionalcima koji znaju napraviti posao. Valjda su sad i oni Irci shvatili zašto uglavnom ne postižemo ništa na Eurosongu.

Žalosno...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.