Prve stranice dnevnika

16.12.2004.

Eto što je na Indexovom forumu zapisano u jednom topicu na temu "dnevnika":

"Pisanje dnevnika učestalije je kod djevojaka nego kod mladića. Možda je ta činjenica uzrokovana obrazovnim sustavom. Od 19.st. vođenje dnevnika bilo je sastavnim dijelom vjerskog obrazovanja djevojaka u katoličkim zemljama Europe. Djevojčice se poticalo da vode svoj dnevnik kako bi naučile pisati i postale ćudoredne, da bi mogle upravljati obitelji...
Da li pišete dnevnik? Što on znači i predstavlja za vas?"


Dakle, moj dnevnik me sigurno neće naučiti ćudorednosti (jer je za to već prekasno), ali vjerujem da će biti i te kako poučan. Za početak, pokazat će mi koliko dugo se mogu sramotiti? Izdržala sam jučer puna 4 sata i, kao i uvijek, zapalila. Sad je 7:50 ujutro, ajmo iz početka.

A što su mi sve do sada govorili o pušenju:

"Pušenje ti šteti zdravlju, pluća ti već sada sigurno izgledaju kao tvornica katrana..."

"Imat ćeš sivu kožu, popucale kapilare, podočnjake i bit ćeš ista stara krpa ko i ja" (to mi je rekla mama prije 10-tak godina kada me je ulovila s cigaretom u ruci :))

"Nije bitno koliko pušiš. Nedavno je kod nas na Rebru umrla žena od cca. 35 godina od infarkta. Nije imala nikakve predispozicije za infarkt, jedini rizični faktor je bio pušenje, a čak i nije puno pušila..." (moj dragi brat)

"Fuj kako smrdiš"

"Od čega su ti žuti prsti?"

Ima toga još samo se ne mogu svega sjetiti...





<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.