S unutarnje strane...

srijeda, 02.07.2008.

Zvjezdanooka


Barem za mene, ovo je doista godina kad se pojavljuju mnoge nove stvari! Pojavit će se tri moje knjige (kad sam ih samo stigao napisati?!) – “Tajna i Oblak” i Sadašiva tantra” su već objavljene, a “Ganešove priče”, knjiga u kojoj će uživati svi ljubitelji tog nevjerojatnog, veličanstvenog i tajanstvenog učitelja i prijatelja, bit će u vašim rukama krajem godine. Međutim, sada konkretno mislim na dva važna projekta koja će, kako izgleda ugledati svjetlo dana u devetom mjesecu. Za jedan od njih vjerojatno znate (grad labirinata se otvara 13.09.2008.), a za drugi samo malobrojni…

Na posljednjem “tečaju za čarobnjake” (to je napredni tečaj iz programa IM) otvorili su se kanali kreativnosti na mnogim stranama. Jedan od polaznica (Jasna) napisala je toliko lijepe stihove, da sam u nadahnuću uzeo gitaru i obukao ih u glazbu. To što je nastalo svidjelo se svima koji su čuli, pa sam se prihvatio posla, izvukao iz ormara instrumente koji su me tamo čekali dvadeset i više godina, naučio ponešto o suvremenom snimanju zvuka (hvala Majo!) i tijekom zadnjih devet mjeseci snimio glazbeni album s naslovom “Zvjezdanooka”.

Hm, nije to baš zaokret u karijeri, ali je definitivno nešto svježe i novo, iznenađujuće čak i meni, a kamoli ne onima koji su navikli na Adriana pisca, predavača i učitelja! Uglavnom, neću mnogo više pričati o tome, CD će, nadam se biti dostupan do 13.09.2008. i moći će se nabaviti na otvorenju grada labirinata (u međuvremenu, tri demo pjesme sa CD-a se mogu eksluzivno skinuti na internetskom OutRadiu)

Dakle, mali poklon za vas. Nadam se da ce vam se svidjetii... (ne budite prestrogi kriticari, ipak je to prvijenac i to jos za dusu!)



02.07.2008. u 11:06 • 19 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Stvarnost ima mnogo slojeva, a ono što um ne zna, oči ne vide.