Challenge - Aphrodite. - Blog.hr

nedjelja, 20.03.2011.

Challenge





Počevši od sutra, imam točno 15 dana do rođendana moje najbolje prijateljice. To mi je iskreno, jedan od "događaja godine". Nije ništa wow, ali ima jako dobro uređenu prostoriju u podrumu, gdje svake godine pozove oko 50 ljudi i gdje se UŽIVA! I do onda želim skinut par kila, želim si kupiti novu haljinicu, i ponosno ju nositi... Tako da si zadajem challenge za tih 15 dana.

- jedan dan samo ručam i trčim, drugi dan cijeli samo piti tekućinu (kave, čajeve i vodu) i ne vježbati - i to sve ponavljati. Jednom sam već bila na sličnom challenge-u i prošlo je odlično. Sjećam se da sam bila presretna kad sam došla do zadnjeg dana. Znamo svi da su početci najteži, a onda kad se ufuramo i kad su već 3,4 uspješna dana iza nas - meni je TAJ osjećaj fantastičan. Ne onaj kada stanem na vagu i vidim manju brojku, već kada osjetim tu samokontrolu. Kad dan za danom uspješno prolazi.

Vodit ću evidenciju u boxu svaki dan, a post napišem kad napišem... Wish me luck.


^^^^ uh... želim da mi noge ovako izgledaju kad tako sjednem... prekrasno *.* ^^^^


- 17:27 - Komentari (5) - #



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

~~~ Plan ~~~

- svaki dan jesti samo ručak
- tijekom dana dopušteno je pojesti i jedno voće i povrće, ali samo svježe (bez IKAKVIH začina i dodataka)
- dopušteno je piti samo vodu. zabranjeni sokovi, kave i slično

- navedenog plana trebam se pridržavati do 15.7.2011.

~~~ Izuzetci ~~~

- ukoliko izlazim van, samo subotom navečer smijem pojesti nekakvo pecivo ili nešto. alkohol subotom dopušten.
- JEDNOM tjednom smijem se počastiti bilo kakvih slatkišem

~~~ Tjelovježba ~~~

- trčanje svaki dan (jedan krug jako brzog hoda, jedan joggiranje × 2)

~~~ Linkovi ~~~

allthesecrets.blog.hr
alwaysinmyhead.blog.hr
bodymind.blog.hr
frizider.blog.hr
muchness.blog.hr
pursuitofperfection.blog.hr
stvarnostinistavise.blog.hr