Ugh... - Aphrodite. - Blog.hr

srijeda, 16.03.2011.

Ugh...





Perfekcionizam je grozna stvar. Odličan kada treba obaviti nekakav posao, pa znate da ćete ga napraviti 100% savršenim. Ali dijete, mršavljenje? Tu je stvarno nepotreban. Imam grižnju savjesti jer sam pojela jednu rum pločicu... Dan je prošao odlično, jela sam samo ručak; špinat i 2 jaja. Trčala sam iako je lagano padala kiša, ali nisam odustajala. Ughhh... Ne morate ništa govorit, sve znam. Pretjerujem. Ali ne mogu si pomoći. Za mene ovo NIJE uspješno završen dan. No dobro...

Pitale ste me što MENE inspirira, potiče... Potiče me moda. Ništa više, samo moda. Obožavam krpice, obožavam shopping, i to skoro pa u pretjeranom smislu. Kupujem sve što vidim pred nosom. Sve što se nosi, sve što je idealno za moj stil. I nije mi žao novaca. Sve novce koje ikad dobijem, zaradim, skupim - trošim na krpice, jer sam vjerni sluga i rob mode :)
Nisam si nešto pošteno kupila već više od 3 mjeseca i neću! Sve novčiće čuvam u kasici (koju ne mogu otvoriti, naravno) i kada dođem do izgleda kakvog želim, krećem u shopping svime i svačime. Trenutno se vucaram okolo u plišanim trenerkama. Sva sreća pa njih imam u svim bojama i nijansama cerekcerek Kad smršavim, tek onda ću se usuditi nositi sve one moje uske haljine, vruće hlačice, topiće i slično. Zasada pauziram. Ne želim novce trošiti na odjeću koja SAMO TRENUTNO nije moj broj. Ja sam s i xs... NE m!!! Tako da će moda maaalo pričekati.

TO je ono što me motivira, moja najdraža moda. Imam dečka koji me voli i kad imam 7,8 kila viška (iskreno, mislim da me onda voli i više), i kad sam super mršava. Sve što sam htjela u životu je prava ljubav i dobila sam ju. Sada radim na sebi, na izgledu... Mojoj drugoj najvažnijoj stvari na svijetu...




- 17:28 - Komentari (5) - #



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

~~~ Plan ~~~

- svaki dan jesti samo ručak
- tijekom dana dopušteno je pojesti i jedno voće i povrće, ali samo svježe (bez IKAKVIH začina i dodataka)
- dopušteno je piti samo vodu. zabranjeni sokovi, kave i slično

- navedenog plana trebam se pridržavati do 15.7.2011.

~~~ Izuzetci ~~~

- ukoliko izlazim van, samo subotom navečer smijem pojesti nekakvo pecivo ili nešto. alkohol subotom dopušten.
- JEDNOM tjednom smijem se počastiti bilo kakvih slatkišem

~~~ Tjelovježba ~~~

- trčanje svaki dan (jedan krug jako brzog hoda, jedan joggiranje × 2)

~~~ Linkovi ~~~

allthesecrets.blog.hr
alwaysinmyhead.blog.hr
bodymind.blog.hr
frizider.blog.hr
muchness.blog.hr
pursuitofperfection.blog.hr
stvarnostinistavise.blog.hr