Ponedjeljak. - Aphrodite. - Blog.hr

ponedjeljak, 07.03.2011.

Ponedjeljak.



NAPOKON ponedjeljak. Nisam ovisna o tome koji je dan kad krećem sa dijetom, znam da neke cure čekaju 1. u mjesecu ili ponedjeljak, al ljepo mi je sjeo ponedjeljak kao početak tjedna i početak dijete...
Zašto danas? Jer je 7.3. Za točno 4 mjeseca mi je rođendan, a oko 15.7. idem i na more, tako da motivacije stvarno imam. Želim za svoj okrugli 20. zasjati na plaži ;) sa tijelom kakvim želim. Ne savršenim. Mojim, ali poboljšanim. Za mene idealnim...

Sjećam se svojih rigoroznih dijeta prije... Ako krećem 7.3. na dijetu, 6.3. ćete me sigurno vidjeti sa glavom u frižideru jedući sve što mi se nađe na putu, jer eto, "sutra" krećem na dijetu, pa da se zasitim svega... I naravno, kad se taj dan prije prežderem svega i svačega - želudac mi se proširi i onda mi je super teško krenit na dijetu. Više nisam takva, i ovaj vikend sam bila DOBRA :D nedjeljni ručak kao uvijek raskošan i raznolik samo na stolu, na mome tanjuru ne... Naime, stroga sam vegetarijanka već više od godinu dana, sretnica sam što mi krvna grupa odgovara "takvom hobiju" jer mnogim ljudima padaju šećer, tlak, željezo, ma pada im cijelo zdravlje u pm... ako se odluče za vegetarijanstvo... Svaka 2 mjeseca vadim krv i idem na preglede, i do sada je sve sasvim u redu. Najviše volim one riječi doktora: "možeš nastaviti ne jesti meso" :)
Tako da sam jela sasvim oke ovaj vikend, ništa previše, a manje od normalnog...

Moj plan? Ručak dijeta :) palila je kod mene prije, dosta sam kila izgubila tako... Dakle, jedem samo ručak tijekom dana, pijem SAMO vodu, a tijekom dana smijem pojesti i voće. Nekom možda ovakva dijeta ne odgovara jer se preskače doručak i večera bez čega ne mogu, a ja iskreno i kada nisam na dijeti skoro nikad ne doručkujem jer jutro uglavnom prespavam. Počinjem od danas, wish me luck...

Hugs & Kisses :)

Photobucket


- 14:00 - Komentari (4) - #



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

~~~ Plan ~~~

- svaki dan jesti samo ručak
- tijekom dana dopušteno je pojesti i jedno voće i povrće, ali samo svježe (bez IKAKVIH začina i dodataka)
- dopušteno je piti samo vodu. zabranjeni sokovi, kave i slično

- navedenog plana trebam se pridržavati do 15.7.2011.

~~~ Izuzetci ~~~

- ukoliko izlazim van, samo subotom navečer smijem pojesti nekakvo pecivo ili nešto. alkohol subotom dopušten.
- JEDNOM tjednom smijem se počastiti bilo kakvih slatkišem

~~~ Tjelovježba ~~~

- trčanje svaki dan (jedan krug jako brzog hoda, jedan joggiranje × 2)

~~~ Linkovi ~~~

allthesecrets.blog.hr
alwaysinmyhead.blog.hr
bodymind.blog.hr
frizider.blog.hr
muchness.blog.hr
pursuitofperfection.blog.hr
stvarnostinistavise.blog.hr