Vapaj uspaljenog diletanta

10.01.2012., utorak

Flashback

Sat nakrivljen u pijesku iza oseke
pod povećalom sunce se probija.
Figure…
San
umočen u samostojeće čarape,
s halterima.
Nestvarno,
kao da je Dali osobno,
naslikao mačku.
Odlučio sam srcem,
dao otkaz u kazalištu,
da se utopim u kreposti…
U ruci pridržavam čašu,
s drugom cigaretu,
vrat mi pod rukom
i u kosi prsti.
Obično četvrtkom
nadmašimo uobičajene levele,
u čarapama se smijemo lošem ukusu
izmišljajući nove pokrete.
Čašama uzdižemo očito
komuniciramo kemijom,
pogledi su podcijenjeni.

- 20:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Tamo gdje sam bio kad sam postao

Ove godine sve se mijenja.
Isti puni mjesec
i isto more,
pod kućom u kojoj sam rođen.
Nove su kuće,
katovi se izdaju za devize,
meni crno vino
s godinama klizi bolje.
Nema razloga za negodovanje,
Žaliti se nije fer.
Tri stare palme
bude sjetu,
na bezbrižne dane
izgubljenog vremena.
Sve se promijenilo,
najviše moji pokreti.
Spor i mudar
analitičan,
sad bi da ti pričam,
da ti kažem kako je bilo.
U očima je sve zapisano,
najviše ti.

- 20:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2012 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Siječanj 2013 (1)
Siječanj 2012 (2)
Srpanj 2009 (10)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (15)
Prosinac 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Što je ovo? Kakav je ovo blog?

Razni tekstovi koje objavljujem po mreži, pokušaj da ih sakupim na jednom mjestu, ali i friški tekstovi, ideje, komentari, štajaznam, sve što mi padne na pamet. Nije lako održavati blog.... potrudit ću se... ako uspije ovaj put, treći, četvrti,peti pokušaj??? Ko zna više koji...

Linkovi

Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us







Image Hosted by ImageShack.us