Vapaj uspaljenog diletanta

02.01.2008., srijeda

ČIN 1. Začeće



Nisam frustrirani manijak, samo promatram dok se drugi trude shvatiti čemu toliko mraka, crnjaka. Što da radim kad me ne oduševljava ova strka, veselje, razbacivanje s raskoši. Stvarno sam se htio potruditi ove godine ali nije išlo. Odglumio sam, čak bi rekao da sam sjajno to izveo, ali ne bez pitanja zašto, čemu sve to?
Stotine SMS poruka od ljudi koje ne volim, koji ne vole mene. Svi žele nepostojeće, valjda zato to tako olako i rade, jer znaju da to što rade nije realno. Otkud ljudima ideja da će nova godina biti sretnija, uspješnija, zdravija, kvalitetnija, s više love, seksa, uspjeha na ovom ili onom planu? Olako se razbacuju dobrim željama, a već sutra će se proklinjati međusobno.
Meni osobno treba jako malo. Malo, jedva vidljivo. Tek toliko da je tu, da osjetim, da je realno, živo, da postoji.
Listam Studio, TV vodič Jutarnjeg lista za ovaj tjedan i ne mogu vjerovati kakva su smeća TV producenti ponudili ljudima za blagdane, za takozvanu najluđu noć pogotovo. Sreća da nisam osuđen na njihov izbor.

- 00:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2013 (1)
Siječanj 2012 (2)
Srpanj 2009 (10)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (15)
Prosinac 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Što je ovo? Kakav je ovo blog?

Razni tekstovi koje objavljujem po mreži, pokušaj da ih sakupim na jednom mjestu, ali i friški tekstovi, ideje, komentari, štajaznam, sve što mi padne na pamet. Nije lako održavati blog.... potrudit ću se... ako uspije ovaj put, treći, četvrti,peti pokušaj??? Ko zna više koji...

Linkovi

Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us







Image Hosted by ImageShack.us