Vapaj uspaljenog diletanta

02.01.2008., srijeda

Čin 4. Epilog ili balada o plesu sa suncem



Nova godina. Veliki globalni tulum za proslavu dana koji se samo na papiru razlikuje od drugih. Iz godine u godinu. Loša matematika, ali koga briga. Još jednom smo napravili cijeli krug, svih 360 stupnjeva. Neki poput naprednih Japanaca prije, neki nešto kasnije. I što sad? Kad smo spićkali pare, euforija je prestala, a sutra treba opet na posao… Sve je isto, ništa se živo nije promijenilo osim tog šugavog 8 kojeg pišemo umjesto 7. Iskreno, znao sam za puno bolje razloge za pijančevanja. Mada za pijanstvo neki strašan razlog i ne treba. Evo, na primjer, ja sam večeras upao u jedini lokal u kvartu koji je bio otvoren i naručio odmah trostruki gin samo da što prije oguglam na društvo i okolinu. Morao sam još nekoliko puta ponoviti konobarici zahtjev prije nego što sam puno bolje volje napustio tu rupu.

- 00:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2013 (1)
Siječanj 2012 (2)
Srpanj 2009 (10)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (15)
Prosinac 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Što je ovo? Kakav je ovo blog?

Razni tekstovi koje objavljujem po mreži, pokušaj da ih sakupim na jednom mjestu, ali i friški tekstovi, ideje, komentari, štajaznam, sve što mi padne na pamet. Nije lako održavati blog.... potrudit ću se... ako uspije ovaj put, treći, četvrti,peti pokušaj??? Ko zna više koji...

Linkovi

Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us







Image Hosted by ImageShack.us