30.05.2016., ponedjeljak

Tihana

sada se susreće
samo
pogled nijemi sa
Tihanom sjenkom
a htjelo se ljestvicom
visini glasa
što dopire do svega
i spustiti
tragom do sjećanja
sa dodirom do
jesmo
skrivani danom a
milovani, svilom noći
odjenuti pogled do želje
odnio je reski tok
vrtložnih struja

23.05.2016., ponedjeljak

Rosa


U odbljesku jutarnjeg sunca
Lijepo je pjevao crni kos
U travi je
Bešćutnim rasipanjem kapi
Rosa razbaštinjena pripadanja
I ne mogaše se ispeti
Vlatima vrhu cvijeta
.
Nije ta dotična ptica kos
Bio dragi joj!



18.05.2016., srijeda

Sretni


Vreva ljudi u galeriji
Zveckanje čaša i
Pepeo po tepihu


Ja sam tišina koju ponekad trebaš
Susret pogleda - slasni
Osmijeh stranca- strasni
Ja sam svaki otkucaj tvoga srca
Usta razvučena u upitnik
Šum uzvičnika!
Riječi postavljene šapatom
Ruka u ruci i
Stvari koje nikada nećeš razumjeti
Šampanjac pjeni
Izgužvana postelja
Bliskost u očima
Sretni



11.05.2016., srijeda

Dani



Jednostavne riječi
slabašni zraci sunca
tek krenuli vidiku
u zraku lak pokret
koji se još ne može nazvati vjetrićem
u potrazi za pjesmom

postoje dani
kada se zna da neće biti uspjeha
ima i onih dana
koji liče na pjesmu


07.05.2016., subota

Mramor, kamen i željezo


Strijelac i Vodolija
bili su samo riječi
nesigurne, tihe
i bile su igre
zakulisne
opake Škorpije
ovdašnje noćne more
scena otvorena
glumci idu labirintu
ljubav staklo i kamen
sve je pokošeno
ostala je šutnja.

05.05.2016., četvrtak

Katalog sjećanja


Smješak i dašak
behara vibrato
u krošnjama badema;
crnomanjast i topli
zrak sunca
miluje mi kosu;
kapljice rose
drhtanjem se prosuše
u travnatu postelju;
olujni vjetrovi
u burnim vlatima
čvrsto je ukoričen
katalog mojih sjećanja,
samo da bi znao
uranjaš misao duboko
u brazdu
pitanja mnoga niču,
kuda sam pošla pitaš?
samo da bi znao
u potrazi ljubavi
koju nisi dao



<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>