Blog jednog joga praktikanta

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Listopad 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Hari Om svim duhovnim tragačima, moje spiritualno ime je Anubhuti. Dobio sam ga prilikom inicijacije u jignasu sannyasu, 28. svibnja 2006. godine u Ankaranu od strane svog Gurua, Paramahamsajija Niranjananande Saraswati. Ovaj blog će biti neka vrsta spiritualnog dnevnika, putopis kroz moje misli i osjećaje u potrazi za atmanom (sanskrt: individualni duh).

Linkovi
Bihar Yoga
Mandala Yoga Centar, Pula
Tara Yoga Centar, Ljubljana
Satyananda Yoga, Australia
Yoga Magazin

Blogovi
Brbela
Mirisi, zlato i začini
Yogiyatra blog
Babakin blog

Multimedija kutak
Deva Premal - Om Mani Padme Hum

Deva Premal - Gayatri Mantra

Deva Premal - Vasudeva mantra


kismanasz Radio Blog

27.02.2008., srijeda

Osobna mantra

Jutros dok sam se vozio na posao doživio sam jedno sitno osvješćenje koje želim podijeliti sa svima vama. Stajao sam u redu na semaforu ne razmišljajući ni o čemu, totalno prazne glave, odjednom unutarnjim glasom izgovorim svoju mantru, koju sam prije 4 godine dobio do svog gurua, Paramahamse Niranjananande Saraswati. U istom trenutku primijetio sam kako se nakon izgovaranja mantre popustile sve napetosti u mom tijelu za koje nisam bio ni svjestan. To su bile sitne napetosti i to mišića prepona i oko kuka. I tada sam shvatio potrebu i princip mantre. Svaku jutro i večer ponavljam ju u meditacijskom položaju, fiksirajući umu samo na jednu točku i trudeći se ostati svjestan svih svojih misli koje pokušavaju doći , svog tijela u kojem je stanju da li postoji negdje napetost koju treba opustiti. Ako misli dođu pustim ih da prođu i vratim pažnju na tu jednu točku. Proces dovodi do opuštanja tijela, uma, a i duha. No ima još jedna stvar. Kako um voli davati ime ili formu svakoj misli ideji, pojmu, jer bez imena ili forme ne može se vezati za taj pojam, ne može ga prizvati, tako je stanje opuštenosti tijela, uma i duha dobilo svoje ime, ime je mantra koju ponavljam. Shvatio sam zašto je potrebno svaki dan ujutro i navečer sjesti u ugodan meditacijski položaj, a ne neki koji izaziva bolove u koljenima ili kukovima, i onda ponavljati mantru. Svakim ponavljanjem dok sve dublje upadamo u stanje opuštenosti i budnosti dajemo tom stanju ime, i opet svakim ponavljanjem tog imena idemo sve dublje u to stanje, začarani krug, no ovaj put začarani krug ima pozitivan utjecaj, krajnji cilj samadhi.



PS bit će nastavka putopisa. ;)

- 09:14 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>